elmesélem.....

Rólam...és Róluk...

Friss topikok

  • Krisz tigris: Igen ismerlek, ilyennek ismerlek. Remélem sokan okulnak belőle, hogy milyen a felelősség egy álla... (2011.03.31. 09:20) 584. Molly

156.

2008.12.13. 17:59 | mesélek... | Szólj hozzá!

Kedves Jézuska! 

Haldoklik a telefonom...  Szeretnék egy másikat...kicsit, kinyitósat, amiben van rádió és ha lehet rózsaszín legyen...olyan nőcis...
Na jó, én megpróbáltam...

 

Már egy ideje időnként lefagy, eltörött a ruhája és nem tudom rendesen tölteni...persze elmúlt két éves...még exemtől "kaptam" vérdíjként...csak hogy ne hőbörögjek a következő, már meg nem tartandó házassági évfordulónk miatt...Drukkolok, hogy kitartson, amíg pénzem lesz egy új telcsire...

Drága Kovács Józsi levele...imádom!!


Kedves Jézuska.

Szertnék egy nőcit olyant mint az Anikó
Legyen olyan kis aranyos rózsa----szin nem baj ha nem kinyitható, Majd én kinyitom, és kicsomagolom.
Hát én megpróbáltam  :):):)   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása